تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود واترفاکس Waterfox G5.1.11 / Classic 2022.11 + Portable

دانلود واترفاکس Waterfox + Portable - موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

 

 

دانلود واترفاکس Waterfox

| موزیلا فایرفاکس 64 بیتی |

 

Waterfox G5.1.11 (4th Generation ) / 56.2.14 / Classic 2022.11 + Portable همان مرورگر Mozilla Firefox اما مخصوص سیستم های 64 بیتی می باشد. اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.

در این نسخه جدید واترفاکس این مشکل به طور کلی حذف شده و با بهینه سازی قسمت های مختلف ان سرعت ان به شدت افزایش پیدا کرده است. همچنین قابل ذکر است که این مرورگر فقط برای سیستم هایی طراحی شده است که ویندوز 64 بیتی بر روی ان سوار است و کاربرانی که ویندوز 64 بیتی ندارند به هیچ وجه نمی توانند از این مرورگر استفاده کنند. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار واترفاکس Waterfox رو از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود اپرا Opera 101.0.4843.58 / Opera GX 101.0.4843.55 Final x86/x64 Win/Mac/Linux/Portable

دانلود اپرا Opera 75.0.3969.149 Final + Portable

دانلود اپرا Opera

| +  نسخه Portable |

 

Opera 101.0.4843.58 / Opera GX 101.0.4843.55 – Gaming Browser Final x86/x64 Win/Mac/Linux/Portable اپرا یکی از سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. Opera تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا Opera امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد.

مرورگر Opera با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن مرورگر اپرا را از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود گوگل کروم Google Chrome 105.0.5195.127 Final x86/x64 Win/Mac/Linux

دانلود گوگل کروم Google Chrome Final + Portable + Linux + Mac

 

دانلود گوگل کروم

| مرورگر پرسرعت و قدرتمند گوگل کروم |

 

Google Chrome 105.0.5195.127 Final x86/x64 Win/Mac/Linux/Portable گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی گوگل کروم برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های این برنامه می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

مرورگر گوگل کروم شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های Google Chrome می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگراینترنت اشاره کرد که قابلیت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر می دهد. این برنامه بر روی ویندوز 7 و 8 و 10 و 11 قابل نصب است. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید مرورگر گوگل کروم برای کامپیوتر و ویندوز را از سایت لایت دانلود با لینک مستقیم و به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد